Dålig Uppdatering

Jag vet att uppdateringen är USEL men just nu har jag inte orkat med att blogga då jag har fått reda på att vi måste ta bort Nicky... på Torsdag, känns fruktansvärt! Vill helst inte tänka på de, går bara runt åh förtränger de, så jag har inte förstått det än...

Men nästa helg på lördag åker iaf jag och min familj ner till Linköping och ska göra något RIKTIGT roligt! För att få göra nått annat så man slipper vara hemma åh bara gå runt och vara ledssen.... Och vad det är kan jag inte säga just nu hur mkt jag än vill!! men ni får la se! :)

Så bloggningen kommer ligga på hyllan ett tag, tror ni förstår.. hörs nästa vecka och då får ni veta vad jag hittat på :) ni borde vara riktigt nyfikna.. tss


Älskling hur ska jag klara mej igenom det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0