Turen Idag

Idag red jag och Ulli http://ulrikaasplund.blogg.se/ ner till banan och som omväxlings skull så red vi varandras hästar, väldigt bra träning att rida olika hästar, men lär sej hur man ska ta olika häster och an lär sej läsa av dom!
Iaf vi red inte så hårt utan vi skrittade travade åh galopperade lite :)
Det var jätte kul och se nån annan rida Ina efter som att det inte har varit någon annan än jag som ridit Ina på flera år!
Therese Jons red henne för ca två år sen, och då lärde hon henne trav och galoppfattningar, sedan dess har Ina gått med föl och sen satt jag igång henne för ca 4-5 månader sen och det var första gången någon annan ridit henne och det gick jätte bra! Fast en gång höll hon på att stå på näsan, klumpiga ponny! haha hon är så klumpig med frambenen!

Och som sagt jag red Samira, kan säga att jag inte är så jätte van att rida häst men det gick bra!

Ulli och Samira i Avesta förra helgen, såå fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0