Dåligt

Nu har uppdateringen vart USEL, skäms!
Det har iaf hänt en del saker sen sist.. jag har tränat på med Ina, och nu ÄNTLIGEN känns det som om vi börjar komma någonstans när jag rider henne på marken! hon börjar söka sej ner och börjar sakta men säkert gå i låg form! mm de e så kul när man får lite "belöning" när man jobbar med en häst! :)

Och idag red jag också ner på banan, det hade spö regnat hela dagen och helt plötsligt sprack de upp åh blev sol, så jag skyndade på med ridkläderna och for ut till stallet åh fixade ina och red ner på banan, och jag blev nästan svettig när jag borstade ina för solen var framme, och när jag kommer ner till banan börjar de att SPÖ regna värre än innan! så typiskt, och Ina som verkligen hatar regn! och samtidigt som jag var påväg ner till banan så var ulli också de, så vi fick rida båda två på en genom blöt bana! och Ina var helt okonsentrerad, hon var överallt, och hon lyssnade ingenting på mej.. hon skulle hålla koll på vart ulli och samira va någonstans och så var hon irriterad på regnet, så idag var ingen lyckad träning, och det var ingen idé att fortsätta rida och riskera att hon blev sur och vrång så jag red hem ist.. får rida ner till banan någon annan dag och köra lite markarbete få se om hon är på bättre jobb humör!
Och juste på måndag är det HOPPTRÄNING! :D jippie! de blir nog perfa för ina som inte hoppat på ett tag, eller jag har hoppat på banan, men endast små och enkla hinder så vi bara får leka runt så hon tkr att det är jätte kul och så att hon får tycka att hon är världsbäst! hihi :)

Ja nu har ni en uppdatering sen några veckor! :)


söt polle! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0