Hoppning Hemma

Efter som att Mia, min hopptränare tyckte att jag skulle hoppa igen efter nån dag sen i Onsdags så hoppade vi hemma idag, plockade upp 4 st hinder som låg på 40 cm, och gjorde en liten bana bara så Ina skulle få hoppa runt och tycka det var jätte lätt och kul, och hon gick bra, hon hoppade utan problem och uten tvekan, dock tycker jag att hon var lite slarvig med benen när det var så lågt, hon hoppar mkt bättre på träning när det är lite högre, nu snubblade hon ,mer över hindren..  men jag red inte så super idag heller.. oxh KUL att man fick lov att rida halv elva på kvällen, bara för att det var så varmt idag! haha :)

Här är lite bilder:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0