Nicky

Nu har vi fått ett papper från våran veterinär som vi ska skicka in till försäkringsbolaget för att få ta en magnetrötgen.. men hennes diagnos är inte alls bra så här stog det på papperet:

Ridhäst: ingen
Avelssto: mycket liten
Överlevnad: mycket god

Ja alltså jag kommer aldrig mer få rida på min lilla älskling, och bara tanken på de får mej gråtfärdig, nej ibland undrar jag faktiskt om det är den här sporten jag ska hålla på med?
Jag har knappast åkt på något banan skal fram.. men det måste ju föra något gott med sig!


jag och Nicky för ett år sen, min älskling!

Kommentarer
Postat av: Nora

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 10:58:59
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0