Ny stjärna hemma!

Nu har jag vart helighets full i många av mina inlägg, men allt har handlat om att vi ska köpa en häst till mej!
HUH och jag ville inte säga något förens det var klart!
Jag har vart i borlänge, norrköping och linköping och provridit hästar, jag har sammanlagt ridit 10 st hästar på ungefär tre veckor och jag har hittat min stjärna!
Det är en 6 årig valack som kommer direkt från tyskland, han är 1,67 cm hög och han har en REN dressyr stam, MEN han hoppar SUPER bra!
Han är underbart snäll och är väldigt klok!
Jag red honom tre gånger och då red jag på en utebana, sen red jag inne i ett ridhus, och sista dagen red jag ut med honom, och han har vääldigt mycket egen motot, och han blir otroligt pigg vid hoppning! Han tycker verkligen att det är SUPER kul, vilket jag också tycker! haha :D

Men det kanske kommer in en film på honom, men ni får nöja er med lite bilder så länge! :)






Kommentarer
Postat av: tina

galet fin! :D

2010-09-09 @ 22:26:15
URL: http://tinaslya.devote.se
Postat av: Emelie

Fin :)



jättefin blogg också!

2010-10-27 @ 07:22:55
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0