Träning

Igår va det träning med Ina, första hoppningen med henne på ca 7 veckor! huh och hon har blivit lite lat av sej sen hon vilat, men hon gick bra på slutet då vi hoppade en liten bana på tre hinder för min och inas del och de gick bra! :)
Och nu har dom ändrat om i grupperna så nu är jag i en grupp med d-ponnyer och stor hästar, en SUPER bra grupp, med alla i min ålder, ska bli super kul att träna med alla, åh se hur det går frammåt! :D
Och jaaa nästa vecka kommer jag ta waranti!! åhh lite smått nervös är jag men det ska nog gå bra hoppas jag! :)
Och idag var jag ute och gick i skogen med Waranti och Ina fick också hänga på så han fick lite sällskap, då skogen är HELT ny för honom, nere i tyskland har han troligtvis inte blivit riden i skogen, och nere i linköping är det ju inte alls lika mkt skog som här så han är helt grön i skogen, meen han är så undrebart snäll ändå! han bara går på och gör ingenting fast han kan tycka att något är jätte läskigt! :)
Slänger in några bilder på honom som jag tog innan vi gick, åh han är så fin min lilla polle, hehe *lilla*








Kommentarer
Postat av: ulrika

Han är så fiin!:D Kul med hopptränigarna när vi hamna i samma grupp igen :D

Ett litet tips bara, spänn upp nosgrimman ett el två hål, ser ut som en är lite för långt ner ;)<3

2010-09-18 @ 10:23:12
URL: http://ulrikaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0